Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Hoe pas ik mijn adres aan?

In je account kun je jouw lever- en factuuradressen aanpassen, toevoegen of een standaardadres vastleggen. Je hebt al besteld, maar wilt het pakket graag op een ander adres ontvangen?

Helaas kunnen we het afleveradres van een bestaande bestelling niet wijzigen, omdat deze verbonden is aan de koopbescherming via bijvoorbeeld Paypal.

Mocht je direct na het plaatsen van de bestelling zien dat het adres niet correct is, kun je de bestelling normaal gesproken binnen 60 minuten laten annuleren. Neem daarvoor telefonisch contact op met onze klantenservice. Een e-mail aan onze klantenservice binnen deze tijd is niet voldoende omdat we niet kunnen garanderen mails binnen het uur te lezen en verwerken. Als het gelukt is de bestelling te annuleren, kun je daarna een nieuwe bestelling in de webshop plaatsen met het juiste adres.

Na 60 minuten worden bestellingen aan ons logistieke systeem doorgegeven. Een annulering of aanpassing van de bestelling is dan niet meer mogelijk.

Mocht een annulering van de bestelling niet meer mogelijk zijn, ontvang je per mail een verzendbevestiging voor de bezorging van de bestelling. Hiermee heb je de mogelijkheid om eventueel een ander bezorgadres of -plek aan te geven

Je wilt naar een ander land bestellen of je bent naar een ander land verhuisd?

Binnen de Europese Unie (EU) en Europese Economische Ruimte (EER) heb je vrij toegang tot al onze webshops die zich tot personen richten binnen de EER. Een bestelling op pinkorblue.be kan alleen binnen België worden bezorgd. Mocht je een factuur met adres buiten België nodig hebben, geef dan als factuuradres eerst een Belgisch adres op. Als je na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt, sturen we je graag een factuur met je buitenlands factuuradres. Je kunt ons bereiken via info@pinkorblue.be of telefonisch tijdens onze servicetijden via 02-2731069. Als je een bestelling in een ander land wilt laten leveren, bestel dan eenvoudig in een van onze internationale webshops:

Oostenrijk | Zwitserland/Liechtenstein | Frankrijk | Nederland | Denemarken | Finland | Noorwegen | Zweden | Polen | Italië | Spanje | Tsjechië/Slowakije

Je bent verhuisd en jouw pakket kan niet worden afgeleverd?

In dit geval komt het pakket als retourzending terug naar ons en maken we het aankoopbedrag weer terug over.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons