Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!
Bestellingen
Ik heb een vraag over een artikel en advies nodig. Hoe kunnen jullie mij helpen?

Het is momenteel lastig om voor onze bijna 100.000 artikelen een individueel advies te bieden. Daarom bieden we je graag de volgende tips aan: Gebruik onze zoekfunctie en verschillende...Meer

Wanneer worden mijn babypoints bijgeschreven?

Jouw babypoints worden 14 dagen na verzending van je bestelling bijgeschreven. Je ziet de gereserveerde punten al direct na het plaatsen van de bestelling in jouw klantaccount. Meer...Meer

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Leg de artikelen die je wilt bestellen in het winkelwagentje. De levertijd wordt op elke productpagina vermeld. In het winkelwagentje vind je een overzicht van je artikelen. Klopt...Meer

Hoe verander ik mijn adres?

Helaas kunnen we het afleveradres van een bestaande bestelling niet wijzigen, omdat deze verbonden is aan de koopbescherming via bijvoorbeeld Paypal. Mocht je direct na het plaatsen...Meer

Ik heb een artikel gekregen dat ik niet heb besteld

Je hebt een ander artikel ontvangen dan dat je besteld had? Of je hebt een extra artikel gekregen dat je helemaal niet had besteld? Dat spijt ons zeer! Stuur het verkeerde...Meer

Hoe ontvang ik een kopie van mijn factuur?

Na het versturen van je bestelling ontvang je de factuur als bijlage in een aparte mail. Per pakket wordt één factuur aangemaakt. Het is helaas niet mogelijk een allesomvattende...Meer

Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen achteraf helaas niet meer worden aangepast. Artikel / bestelling annuleren: Na het plaatsen van de bestelling kun je deze normaal gesproken binnen...Meer

Kan ik ook zonder klantaccount bij pinkorblue.be bestellen?

Ja, je kunt ook als gast bestellen zonder een persoonlijk account. Je hebt al items aan de winkelwagen toegevoegd? Start het bestelproces in jouw winkelwagen en selecteer de...Meer

Wat zijn de voordelen van een account bij pinkorblue.be?

Nadat je een account hebt aangemaakt, profiteer je van volgende voordelen: Maak gebruik van ons vrijwillige 100-dagen herroepingsrecht voor minder stress bij retourzendingen Eenvoudig...Meer

Een gewenst artikel is uitverkocht! Wanneer kan ik dit opnieuw bestellen?

Je kunt je aanmelden met jouw e-mailadres voor het betreffende artikel en wordt op de hoogte gebracht zodra het artikel weer beschikbaar is.Meer

Jouw artikel is defect of beschadigd?

Dat spijt ons! Het komt soms voor dat artikelen een defect vertonen of foutief geproduceerd zijn. In dat geval heb je natuurlijk de mogelijkheid om het artikel te reclameren. .data-privacy...Meer

Mijn bestellingen

We sturen je voor elke bestelling een bevestiging per mail. Heb je een account aangemaakt bij pinkorblue.be, vind je daar een overzicht van jouw bestellingen. Klik...Meer

Mijn verlanglijstje

Je kunt verlanglijstjes maken voor verschillende gelegenheden en deze delen met vrienden. Zo krijg je alleen cadeaus, die je echt graag wilt hebben! Ik vind dit artikel leuk, maar...Meer

Cadeaubonnen kopen

In onze webshop heb je de mogelijkheid om cadeaubonnen te kopen voor verschillende gelegenheden. Deze worden je per mail toegestuurd. Je wilt cadeaubonnen bestellen voor jouw bedrijf? Als...Meer

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wij kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen, daarom is een directe omruiling van je bestelde artikelen met andere artikelen uit onze shop helaas niet mogelijk. Voer...Meer

Hoe maak ik een klantaccount aan?

Dat gaat heel makkelijk! Ga op onze website naar "Mijn account" in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op "Nu registreren". Vul vervolgens alle velden in die...Meer