Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Hoe ontvang ik een kopie van mijn factuur?

Na het versturen van je bestelling ontvang je de factuur als bijlage in een aparte mail.
Per pakket wordt één factuur aangemaakt. Het is helaas niet mogelijk een allesomvattende factuur te krijgen.
Mocht je de factuur niet in je inbox vinden, kijk dan ook even in de ongewenst/spam map. Als je binnen 5 werkdagen nog steeds geen factuur hebt ontvangen, kun je graag contact met onze klantenservice opnemen.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons