Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!

Beschadigd pakket ontvangen

Dat spijt ons - we hopen dat de bestelde artikelen ondanks de schade aan het pakket toch onbeschadigd en compleet zijn aangekomen. Als het pakket is beschadigd en je iets van je bestelling wilt terugsturen, kun je voor de retourzending een verpakking naar keus gebruiken. Let er wel op dat de artikelen goed verpakt zijn. Maak gebruik van het retourformulier dat bij de bestelling zat inbegrepen. Voor een kostenloze retourzending neem je vooraf even contact op met onze klantenservice. Helaas kunnen we geen nieuw verpakkingsmateriaal opsturen als dit beschadigd is aangekomen. We hopen op jouw begrip. Indien een artikel beschadigd is, heb je natuurlijk de mogelijkheid om deze te reclameren. Neem daarvoor contact met ons per email via info@pinkorblue.be en stuur jouw bestelnummer, het artikelnummer en in het ideale geval een korte beschrijving en foto's van het beschadigde artikel mee. We kunnen vervolgens je klacht in behandeling nemen en ervoor zorgen dat er bijvoorbeeld een onderdeel of nieuw artikel wordt opgestuurd.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons