Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Hoe werkt de verzending op pinkorblue.be?

Wij verzenden jouw bestelling met bpost. Een bestelling op pinkorblue.be kan alleen worden afgeleverd op een afleveradres in België.

Wat is de levertijd? Wanneer komt mijn bestelling aan?

De levertijd van een artikel is te vinden op de artikelpagina. Zodra de bestelling gepakt is, wordt de verzendbevestiging met track en trace code automatisch verzonden naar het e-mailadres waarmee besteld is.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij een bestelling met een bestelwaarde tot €40 betaal je €3,99 verzendkosten. Alle bestellingen met een bestelwaarde vanaf €40 worden gratis bezorgd binnen België!

Kan ik nog aanpassingen maken in wanneer en waar mijn pakket wordt afgeleverd?

Ja, dat is in sommige gevallen mogelijk met de My bpost app of als je gereigstreerd bent voor MijnVoorkeuren. Mocht je niet thuis zijn tijdens de bezorging dan zal bpost in de meeste gevallen proberen om het pakket bij één van de bpost Afhaalpunten bij jouw in de buurt te bezorgen.

Levering aan een bpost Afhaalpunt

Het is niet mogelijk om tijdens het bestelproces een bpost Afhaalpunt te kiezen als afleveradres. bpost zal echter bij niet-thuis jouw pakket bij een Afhaalpunt afgeven zodat je het zelf kunt afhalen.



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons