Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Ik heb een artikel gekregen dat ik niet heb besteld

Je hebt een ander artikel ontvangen dan dat je besteld had?
Of je hebt een extra artikel gekregen dat je helemaal niet had besteld?

Dat spijt ons zeer!

Stuur het verkeerde artikel terug en kies bij de aanmelding van je retourzending de reden "Verkeerd artikel geleverd". Als het gewenste artikel niet aan is gekomen, bestel deze dan opnieuw in de webshop. Het verkeerde artikel wordt uiteraard niet in rekening gesteld. Indien de bestelling al was betaald, zal het aankoopbedrag natuurlijk worden teruggestort zodra je retourzending bij ons is aangekomen.



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons