Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.

Pakket volgen / Waar is mijn pakket? / Hoe kan ik mijn zending volgen?

De levertijd van jouw producten vindt je op de artikelpagina's. Zodra de bestelling gepakt is, wordt de verzendbevestiging met track en trace code automatisch verzonden naar het e-mailadres waarmee besteld is.

Waarom is mijn pakket nog steeds niet verzonden?

We willen jouw bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgen. In uitzonderlijke gevallen of bij speciale gelegenheden kan de verwerking iets langer duren. Een aankondiging hiervan wordt dan weergegeven in de winkelwagen.

Ik wacht al een tijdje op mijn pakket

Gebruik de trackinglink om te controleren of het pakket bij een van de buren is afgeleverd of naar een bpost Afhaalpunt is doorgestuurd. Als dit niet het geval is en de verzendstatus gedurende 5 dagen niet is gewijzigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Bestellingen geplaatst met de betaalmethode vooruitbetaling worden alleen verwerkt en verzonden na ontvangst van de overschrijving.

Kan ik nog aanpassingen maken wanneer en waar mijn pakket wordt afgeleverd?

Ja, dat is in sommige gevallen mogelijk met de My bpost app of als je gereigstreerd bent voor MijnVoorkeuren. Mocht je niet thuis zijn tijdens de bezorging dan zal bpost in de meeste gevallen proberen om het pakket bij één van de bpost Afhaalpunten bij jouw in de buurt te bezorgen.



Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons