Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag tot 13:00 uur telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak! Natuurlijk zijn we zoals gebruikelijk bereikbaar per mail.
Retourzendingen
Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

Alle details voor de herroepings- en retourvoorschriften vind je in onze herroepingsverklaring. Meer antwoorden Hoe stuur ik een artikel terug? Hoe kan ik een nieuw...Meer

Wanneer ontvang ik de restitutie van mijn retournering?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending of na het sturen van een bewijs van de retourzending gecrediteerd - altijd weer via de betaalmethode waarmee...Meer

Hoe werkt het vrijwillige herroepingsrecht van 100 dagen?

Afgezien van het wettelijke herroepingsrecht bieden we je de mogelijkheid om artikelen binnen 100 dagen aan ons terug te sturen. Een vereiste daarvoor is dat je het artikel / de...Meer

Terugbetalingen van cadeaubonnen

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending gecrediteerd. Heb je je bestelling met een cadeaubon betaald? Zo krijg je het aankoopbedrag weer...Meer

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wij kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen, daarom is een directe omruiling van je bestelde artikelen met andere artikelen uit onze shop helaas niet mogelijk. Voer...Meer

Hoe kan ik een nieuw retourformulier ontvangen?

Kwam het pakket van pinkorblue.be? Je kunt je retourzending via onze retourenservice aanmelden. Je ontvangt direct een retourformulier en verzendlabel. Het pakket kwam vanuit de fabrikant...Meer

Waar kan ik mijn retourzending afgeven?

Je kunt je retourzending via onze retourenservice aanmelden. Je ontvangt direct een retourformulier en verzendlabel. Hierdoor is het terugstoren kostenloos. Je kunt jouw retourzending...Meer

Hoe stuur ik een artikel terug?

Je tevredenheid is het allerbelangrijkst! Om ook in de toekomst scherpe prijzen aan te kunnen bieden, is het belangrijk om retourzendingen zo veel mogelijk te vermeiden. Bovendien zijn...Meer

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld.

Je hebt een ander artikel ontvangen dan dat je besteld had? Of je hebt een extra artikel gekregen dat je helemaal niet had besteld? Dat spijt ons zeer! Stuur het verkeerde...Meer

Jouw artikel is defect of beschadigd?

Dat spijt ons! Het komt soms voor dat artikelen een defect vertonen of foutief geproduceerd zijn. In dat geval heb je natuurlijk de mogelijkheid om het artikel te reclameren. .data-privacy...Meer