12% in de App | 10% in de shop
12% in de App | 10% in de shop
KORTING alleen vandaag
op SPEELGOED ⚽
00
Uren
00
Min.
00
Sec.
Kortingscode kiezen
Wegens omstandigheden zijn wij vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!
Retourzendingen
Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

Alle details voor de herroepings- en retourvoorschriften vind je in onze herroepingsverklaring. Meer antwoorden Hoe stuur ik een artikel terug? Hoe kan ik een nieuw...Meer

Wanneer ontvang ik de restitutie van mijn retournering?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending of na het sturen van een bewijs van de retourzending gecrediteerd - altijd weer via de betaalmethode waarmee...Meer

Hoe werkt het vrijwillige herroepingsrecht van 100 dagen?

Afgezien van het wettelijke herroepingsrecht bieden we je de mogelijkheid om artikelen binnen 100 dagen aan ons terug te sturen. Een vereiste daarvoor is dat je het artikel / de...Meer

Terugbetalingen van cadeaubonnen

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending gecrediteerd. Heb je je bestelling met een cadeaubon betaald? Zo krijg je het aankoopbedrag weer...Meer

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wij kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen, daarom is een directe omruiling van je bestelde artikelen met andere artikelen uit onze shop helaas niet mogelijk. Voer...Meer

Hoe kan ik een nieuw retourformulier ontvangen?

Kwam het pakket van pinkorblue.be? Heb je geen retourformulier meer, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@pinkorblue.be. Het pakket kwam vanuit de fabrikant of...Meer

Waar kan ik mijn retourzending afgeven?

Jouw retourpakket kun je bij alle DHL Service Points of bpost afgiftepunten afgeven. Het dichtsbijzijnde DHL Service Point vind je hier en bpost afgiftepunt hier Het pakket kwam...Meer

Hoe stuur ik een artikel terug?

Om artikelen terug te sturen kan je gebruik maken van onze kosteloze retourenservice. Vul het meegeleverde retourformulier in en voeg dit aan het pakket toe. Klik hier om jouw gratis...Meer

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld.

Je hebt een ander artikel ontvangen dan dat je besteld had? Of je hebt een extra artikel gekregen dat je helemaal niet had besteld? Dat spijt ons zeer, we willen geen overlast...Meer

Jouw artikel is defect of beschadigd?

Dat spijt ons! Het komt soms voor dat artikelen een defect vertonen of foutief geproduceerd zijn. In dat geval heb je natuurlijk de mogelijkheid om het artikel te reclameren. Neem...Meer