Vanwege omstandigheden is onze klantenservice vandaag helaas telefonisch niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak!

Jouw artikel is defect of beschadigd?

Dat spijt ons! Het komt soms voor dat artikelen een defect vertonen of foutief geproduceerd zijn. In dat geval heb je natuurlijk de mogelijkheid om het artikel te reclameren.


Stuur je volledige reclamatie via ons Contactformulier.


Richtlijnen voor een product reclamatie
Om je klacht zo snel mogelijk te behandelen, hebben we afhankelijk van de categorie verschillende gegevens nodig, zoals het bestelnummer, onderdeelnummer, serienummer, beeldmateriaal. Het volgende overzicht laat precies zien wat we nodig hebben:
Categorievereiste informatieverdere Information(optioneel) Bijzonderheden
Meubels/ KinderkamerFoto defect + welke onderdeelnummer(s) / onderdeel beschrijvingDe onderdeelnummer(s)/ onderdeel beschrijving kan je uit de handleiding halenPinolino: we hebben een serienummer nodig. Die vind je in de handleiding rechtsboven

Tissi Leertoren: Foto van het type plaatje meesturen.
Kinderwagen, fietskarren)Fotos of video van het defect + serienummer van het productHet serienummer kan je op het frame vinden.geen
Autostoelen, BasisstationsFotos of video van het defect + serienummer van het productHet serienummer vind je op een etiket op de achterkant van het ProductGeen serienummer bij Basisstations
Babyvoeding & flesverwarmersFotos of video van het defect + foutmelding & serienummer Het serienummer kan je onderaan het apparaat vinden.Het etiket waar het serienummer opstaat graag als foto meesturen.
Kindervoertuigen (bv. loopfietsen)Fotos of video van het defect.Het serienummer kan je vinden op een etiket op het frame.Het etiket waar het serienummer opstaat graag als foto meesturen.
Kindervoertuigen
(bv. Skelters)
Fotos of video van het defect.Het serienummer kan je vinden op een etiket op het frame van de skelter.Het etiket waar het serienummer opstaat graag als foto meesturen.
Alle soorten mode & textielFotos of video van het defect.geengeen
SpeelkeukentjesFoto defect + welk onderdeelnummer(s) / onderdeel beschrijvingDe onderdeelnummer(s)/ onderdeel beschrijving kan je uit de handleiding halengeen

Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons