Hotline: 0800 - 490 06Nieuwsbrief Gratis levering vanaf €20 Service

Betaling & verzending

Betalen

Onze betaalopties

De volgende betaalmethodes staan tot je beschikking:
• Sofortbanking
• PayPal
• Vooruitbetaling
• Creditcard (Visa, Mastercard)
• Mr. Cash (Bancontact)


Hoe werkt Sofortbanking?

Sofortbanking biedt hoge comfort bij de betaling van je bestelling en is voor jou als klant niet alleen gratis, maar biedt ook andere voordelen:

Automatisch invullen van je bestelgegevens
Betalen zonder dat je andere software nodig hebt
Snellere levering
Geen creditcard nodig
Geen registratie nodig
Geen extra kosten
Verhoogde beveiliging tegen identiteitsdiefstal

Meer informatie vind je hier: www.sofort.com

 

Wat is PayPal?

PayPal zorgt ervoor dat je makkelijk, veilig en snel kunt betalen als je online koopt en verkoopt. PayPal is gratis voor kopers. Alleen betalingen in een andere valuta brengen kosten met zich mee.

Met PayPal kan elke particulier en onderneming met een e-mailadres gemakkelijk en goedkoop betalingen verrichten zonder dat jouw persoonlijke bank- of betaalgegevens worden gedeeld met de koper of verkoper. Je hoeft je creditcard niet bij de hand te houden om te betalen. Jouw bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in jouw PayPal-rekening dus het is niet nodig eindeloos je gegevens in te voeren. PayPal biedt meer als het om de veiligheid van jouw gegevens gaat. Als de goederen nooit bij je aankomen of niet aan de beschrijving voldoen, biedt de PayPal-aankoopbescherming in de meeste gevallen volledige dekking voor uw online aankopen. Directe online betalingen met PayPal worden snel op de rekening van de verkoper bijgeschreven. Zo heb je jouw aankopen nog sneller in huis.

Open kosteloos een PayPal rekening en koppel deze met je bankrekening of je creditcard – op die manier wordt je volgende aankoop bij pink or blue nog eenvoudiger.

De maximale inkoopwaarde bedraagt €2000,- met een uitzondering op kinderkamers, hier ligt de grens bij €3000,-.


Kijk voor meer informatie over PayPal op: www.paypal.com/be

 

Hoe functioneert de betaalmethode vooruitbetaling?

Bij een vooruitbetaling is het zo dat we je bestelling kunnen versturen, zodra je betaling door ons systeem geregistreerd is.
Wij vragen jou, om het totaalbedrag naargelang je bestelling over te maken.

De gegevens die je nodig hebt om een betaling te maken (jouw bestelnummer en het totaalbedrag), kun je terugvinden in de e-mail met de bestelbevestiging die je van ons ontvangen hebt. Vervolgens kun je het totaalbedrag overmaken naar:

Sparkasse Dortmund

Begunstigde: pink or blue


IBAN: DE61440501990001315706

BIC/SWIFT: DORTDE33XXX

Omschrijving 1: Jouw bestelnummer (BE... )  

Omschrijving 2: Naam rekeninghouder


 

Hoe betaal ik met creditcard?

De betaling verloopt eenvoudig door gebruik te maken van een creaditcard: VISA of Mastercard.

Jouw creditcardgegevens worden versleuteld via de veilige 128-bit SSL-methode. Pinkorblue.nl verstuurt deze gegevens over een snelle verbinding naar de betreffende datacenters. Is jouw creditcard beveiligd met een 3D-Secure code (bijvoorbeeld de Visa of Mastercard SecureCode), dan moet jij je hiervoor eenmalig registeren bij jouw eigen bankverbinding, vervolgens kun je de persoonlijke code bij alle toekomstige betalingen gebruiken.

De afboeking gebeurt pas op het moment dat de bestelling verstuurd wordt. Alleen het totaalbedrag van de producten die daadwerkelijk verstuurd worden, worden afgeboekt.

Op de dag van verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. In de regel worden bestellingen binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd.

Maak gebruik van een eenvoudig en veilige manier van betalen, zonder extra kosten die in rekening gebracht worden.

De maximale inkoopwaarde voor het betalen met creditcard bedraagt €1.000,-


Hoe werkt de betaling met Mr. Cash (Bancontact)?

Met Mr. Cash kun je eenvoudig en veilig een online betaling verrichten.

• Kies "Mr. Cash" als betaalmethode in het bestelproces
• Geef nu een aantal gegevens in van jouw betaalkaart; het kaartnummer, de vervaldatum van de kaart en de naam van de kaarthouder
• De gegevens worden versleuteld en je wordt doorgeleid naar een beveiligd scherm van jouw bank
• Doorloop de veiligheidsprocedure van de bank zodat je je identiteit en betaling kunt bevestigen
• Je wordt nu terug naar de webshop geleid; de betaling en bestelling zijn bevestigd

Meer informatie vind je via www.bancontact.com

 

Verzending

Wij versturen onze producten via PostNL.

Verzendkosten voor bestellingen met een totaalwaarde vanaf € 20,- = Gratis!
Verzendkosten voor bestellingen binnen België met een totaalwaarde tot € 20,- = € 6,35

De producten met de status direct leverbaar (zijn voorradig) worden na succesvolle verwerking van de betaling door ons binnen 3-4 werkdagen verstuurd. Daarna worden de pakketten overgedragen aan onze dienstverlener. Het Track & Trace nummer wordt per e-mail toegestuurd, zodra het pakket verzonden is.

Zodra bestellingen door ons verzonden zijn, kunnen wij het verdere verloop van de verzending door niet langer beïnvloeden. In de regel duurt de verzending en levering van onze producten door onze dienstverlener 1 tot 2 werkdagen.

Let op: bestellingen die in het weekend gemaakt worden, zullen op maandag en dinsdag door ons verzonden worden.
Wij leveren onze producten uitsluitend binnen België, aan postadressen
.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veel voorkomende overige vragen:


Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik in het menu op “Mijn account” en vervolgens op "Wachtwoord vergeten? " of volg deze link.

Wat is de levertijd van meubels?

Meubels worden tussen twee en vier weken na een succesvolle betaling bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres.

Kan ik een bestaande bestelling nog wijzigen?

Achteraf kunnen geen wijzigingen aan de bestelling worden gemaakt. Hetzelfde geldt voor het toevoegen van een cadeaubon of kortingscode. Eventueel kun je de bestelling opnieuw plaatsen en de eerste bestelling annuleren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik vergeten ben het bestelnummer te vermelden bij de overboeking?

Stuur dan een mailtje naar info@pinkorblue.be en vermeld hierin het bestelnummer en het betalingskenmerk van de overschrijving.

Hoe komt het dat mijn bestelling niet compleet is of wat moet ik met een defect product doen?

Het kan voorkomen dat bestellingen in een of meerdere pakketten verstuurd worden, wacht a.u.b. nog een dag af of neem graag contact op met onze klantenservice. De zelfde procedure kun je ook volgen in het geval van een defect of incompleet geleverd product.

Hoe stuur ik een product of een bestelling retour?
Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de overeenkomst zonder opgave van redenen te herroepen. Hier vind je alle benodigde informatie. Mocht je een bijzondere reden hebben, stuur dan een berichtje naar info@pinkorblue.be.

Hoe kan ik me voor de nieuwsbrief aan- of afmelden?

Als jij voor onze nieuwsbrief aanmeldt wordt je op de hoogte gehouden met onze acties en ontvang je regelmatig leuke kortingscodes. Hier kun jij je voor onze nieuwsbrief zowel aan- als ook afmelden.

Heb je een andere vraag of opmerking, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@pinkorblue.be.